نماهنگ تولیدی بچه مسجدی های کانون مصباح به روی آنتن صدا و سیما می رود 
نماهنگ تولیدی بچه مسجدی های کانون مصباح به روی آنتن صدا و سیما می رود 

نماهنگ تولیدی بچه مسجدی های کانون مصباح به روی آنتن صدا و سیما می رود 

علی عبدی نسب گفت: نماهنگ تموم زندگیم کاری از بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت قرار است در ایام نیمه شعبان از صدا و سیمای مرکز استان پخش شود.
شناسه خبر : 1156652 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۰

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: تولید نماهنگ تموم زندگیم یکی از تازه ترین فعالیت های کانون مصباح است که به مناسبت نیمه شعبان انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت افزود: تصویربرداری این اثر هنری که ۲ روز به طول انجامید در شهر جیرفت و روستاهای اطراف صورت گرفت.

وی بیان کرد: بخشی از این اثر تولیدی تصویری برداری از. اجرای سرود توسط گروه آوای شهدا کانون فرهنگی هنری مصباح است.

عبدی نسب ادامه داد: بخش دیگر آن نیز تصویر برداری از داستان پیرزنی تنها است که می خواهد روز نیمه شعبان برای ادای نذر خود شله زرد بپزد و چون تنها است بچه های مسجدی کانون مصباح به کمک این پیرزن می روند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت ابراز کرد: نماهنگ تموم زندگیم قرار است در ایام نیمه شعبان از صدا و سیمای مرکز استان پخش شود.

وی یادآور شد: این نماهنگ با محوریت کانون مصباح و با همکاری مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج جیرفت، حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س)، شهرداری و شورای شهر علی آباد ساخته شد.

عبدی نسب با بیان این مطلب که در تولید این اثر هنری ۲۰ نفر از بچه مسجدی های کانون مصباح مشارکت داشته اند، اضافه کرد: آهنگسازی و تنظیم توسط حسن برزگری، شاعر حسین زاده، تصویربرداری و تدوین گر مجید حاجبی،  سرپرست گروه اسماعیل نیک نفس و سناریو و ایده پردازی توسط پوریا بهروزه انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت تاکید کرد: هدف از تولید این نماهنگ، فعالیت در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت های هنری کانون مصباح اجرای سرود در مناسبت های ملی و مذهبی به دعوت ارگان‌های مختلف است.

عبدی نسب در خاتمه عنوان کرد: به همین منظور به تازگی گروه سرود آوای شهدا در مسجد صاحب الزمان (عج) و همچنین در تیپ مالک اشتر جیرفت سرودهای حاج قاسم و به وقت شهادت را اجرا کرده است.

پایان پیام/ 586